flower garden

دیگه نمیدونم از چی بنویسم .. گاهی وقتا میگم بقبه چه گناهی کردن که با خوندن این حرفا یاد غم بیفتن .. بعد میگم خب من که کسیو مجبور نکردم .. بعد میگم ..
بیخیال که این مکالمه به کجا میرسه ..
کاش یکی میومد که دوباره حس کنم هرلحظه میخوام بپرم روی کاغذ .. هر کی .. یه پیرزن بانمک با داستانهای ناب .. یه آدم کشف نشده با فیلمهای درجه یکی که تووی لپ تاپش داره .. یکی با کتابهای بوی نا گرفته و ورقهای کاهی رنگ ..
یکی بیاد که آدم حس نوشتن پیدا کنه ..
وقتی نمینویسم حس میکنم توو یه حبابم که هیچ صدایی ازش رد نمیشه .. فقط سکوت .. سکوت .. سکوت ..

+ flower garden را پلی میکند ..
+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان