کسی خونه هست؟

من خیلی به حرف بقیه اهمیت میدم. طوری نشون میدم که انگار اینطور نیست تا شاید کمتر اذیت شم. چندوقته به این فکرم که از دور و بری ها بپرسم
بنظرت من چجوری مینویسم؟
چی کم داره؟
چه نقطه قوتی داره؟
در مورد من و ذهنم چی فکر میکنی؟
سبک خاصی تووی نوشتن دارم؟
چقدر تووی نشون دادن جزئیات موفق بودم؟
نکات خوبو بگو. نکات ضعفو بگو. نکات خوبو بیشتر بگو. چون ممکنه از دست خودم ناراحت شم و تا یه مدت این چشمه خشک شه از کلمه.
حالا چون دور و بری هام کم شدن. یکیشون رفته. از چهارتاشون دور شدم. یکیشون حال نداره و اون یکی سرش شلوغه، از شما میخوام بگین. تموم مواردی که پرسیدم و نپرسیدمو.
از الان ممنون بابت وقتی که خواهید گذاشت برای فکر کردن و جواب دادن.
+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
علیـ‌ تَرین
۲۳ ارديبهشت ۹۷ , ۲۳:۴۹
یه وقتایی که وبلاگتون رو میخوندم میگفتم کاش میتونستم اینطوری بنویسم. مختصر و قوی و بانفوذ. منظورم وقتاییه که کل متن 3 خط بیشتر نیست ولی احساس درونش به اندازه کافی قوی هست که به خواننده اثر کنه. البته متن های بلند رو هم میخونم و دوست دارم.
گمونم قبلا هم یه کامنتی داده بودم. یادم نیست چی بود ولی مطمئنم مثبت بود :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان