جام جهانی چشاته که فلن دلخوره

من بخاطر تو فوتبال باز شدم. سر هیچ و پوچ دویدم و دویدم تا برسم به اون دروازه ای که محدودش با دو تا آجر معلوم شده بود وسط باغ آبا اجدادی شما. عقلم جلسات مشاوره ای زیادی رو برام گذاشته ولی تو از دیدن تلاش من برای رسیدن به علاقه های تو، حظ میکنی. گوربابای جلسه های مفتکیش.
من بخاطر تو یک ساعت تمام دویدم و خاکی شدم ولی تو حاضر نیستی با من تمرین رقص کنی. خنده ت میگیره. مسخرت میاد. فقط بشکن میزنی و منو نگاه میکنی.
اولین بازی شروع شد. ظرف بزرگ تخمه آفتابگردون و پاپ کرن رو گذاشتم روی میز و بهت اطمینان خاطر دادم که اگه پوست تخمه ها ریخت روی زمین اشکالی نداره؛ چون قراره خودت جمعشون کنی.
نیم ساعت گذشته بود از بازی .. دو روز هم از آخرین مسابقه ی آموزشیمون.
صدام زدی بیام بشینم پیشت. چشم چرخوندم بین بازیکن ها. رونالدو نبود. گفتم نمیخوام.
صدا قطع شد. اهمیتی ندادم. میدونستم فهمیدی ناراحتم. بیشتر اخمهامو کشیدم توو هم. گرامافون رو روشن کردی. یه صفحه رو گذاشتی. اومدی دستمو گرفتی. خودمو چسبوندم به مبل. محکمتر کشیدی. بلند شدم.
سعی میکردم نخندم. لپمو گاز گرفتم و گفتم "جاااام جهااانی چی شد آقای متعصب؟"
درحالیکه سعی میکردی به نحو احسنت برقصی گفتی "جام جهانی چشاته که فلن دلخوره."

+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
غمی ‌‌
۲۳ خرداد ۹۷ , ۲۳:۵۸
قشنگه... 

پاسخ :

ممنون :)
یاسمین پرنده ی سفید
۳۱ خرداد ۹۷ , ۲۲:۵۴
و چقدر نایاب هستن اینجور مردا که از علایق خودشون بگذرن :) البته اگه نسلشون منقرض نشده باشه :)

+ببینم تو همون نیستی که رادیو ازت یه مینیمال رو بعد از مدت ها منتشر کرد ولی آدرست عوض شده بود؟ :دی

پاسخ :

:)
+ نمیدونم :)) کدوم مینیمال؟ من همیشه آدرس وبم همین بوده.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان