به همین سوی چراغ!

اینکه مربی های خنداننده شو میگن برو رو صحنه و کیف کن، آدمو کفری میکنه. مثل مامان من که میگه رفتی، خوش بگذرون ها.
مادر من، کدوم خوشگذرونی؟ از استرس حالت تهوع گرفتم این یه هفته رو.
+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
عاشق بارون ...
۲۷ مرداد ۹۷ , ۱۴:۵۶
بخاطر اینکه وقتی آدم یه کاری رو دوست داره ازش لذت می‌بره. هر جقدر هم که سخت و پر از استرس باشه. اینطور نیست؟

پاسخ :

چرا لذت که میبره ادم. منتهی در کنارش استرس هم هست. که تو میخوای کارت رو به بهترین نحو انجام بدی.
حنا
۰۳ شهریور ۹۷ , ۱۴:۱۰
کاش کانال تلگرام میزدید :(

پاسخ :

یه مدت داشتم اتفاقا. ولی اون موقع به "مهم دل خودته" اعتقاد زیادی نداشتم که شرم بر من باد. پاکش کردم.
حتما در موردش فکر میکنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان