ددی نوئل :)

بارها خوانده ام که بعضیها منتظر بابالنگ دراز زندگی خود اند ولی من، بابا لنگ دراز نمی خواهم! جین وبستر نمی خواهم .. من دلم لک زده برای داشتن یک بابانوئل که شبی برفی، با سورتمه اش که توسط گوزنهای شمالی جابجا می شود جلوی خانه مان توقف کند و صدای زنگوله آنها در آید! باور کن .. می روم با سورتمه و یادم می رود مردی بود که به تمام بابالنگ درازها ترجیح اش می دادم .. چه برسد به بابانوئل!



پ.ن: حسِ خوب یعنی شنیدن صدای تار از بیرون پنجره .. که مدت ها بود که ازش خبری نبود .. هرچی باعث انگیزه دوباره اش برای نواختن شده ، براش خوشحالم :) برای کسی که تابحال یکبار هم سرم را بیرون نبردم ک چهره اش رو ببینم .. اصلا زن هستی یا از آن دسته آدمهایی ک هیچوقت نشناختمشان؟ مردها را می گویم!

+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
فاطمه .ح
۱۲ مرداد ۹۴ , ۲۳:۴۹
من همون بابا لنگ درازو ترجیح میدم :))
البته منتظرش نیستم.

پاسخ :

:)

سلما ...
۱۳ مرداد ۹۴ , ۰۰:۵۲
مرده :)

من دیدمش :)

ولی حس خوبو موافقم.. چقدم قشنگ میزنه

پاسخ :

آره .. خیلی :)
ماهان هاشمی
۱۳ مرداد ۹۴ , ۰۹:۰۵

منم صدایِ تار و خیلی دوست دارم!

خصوصا وقتی اصلا انتظار شنیدنشو نداری! :)

پاسخ :

خیلی لذت بخشه ..
آبان ...
۱۳ مرداد ۹۴ , ۰۹:۴۲
ما دخترها همیشه انتظار امدن کسی را می کشیم ...
صدای تار :/)

پاسخ :

:)

کسی ک نمیدونیم کیه!

با اینکه قرار نیست کسی بیاید، انسان همیشه منتظر است ..
Nasim dew
۱۳ مرداد ۹۴ , ۱۳:۴۶
من انتظار نمیکشم هر کی باشه خودش پیداش میشه 
اینم بزار به پای غرورم 
ولی توی زندگی یاد گرفتم هرچی بیشتر واسه به دست آوردنش تلاش کنی ازت بیشتر دور میشه

پاسخ :

بعضی از نوشته های من برگرفته از موقعیت اطرافیانمه .. با چیزهایی ک میاد تو ذهنم و باید نوشته باشه نه به صرف اینکه خودم اون حسو دارم .. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان