دخترونه

+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
فاطمه .ح
۱۴ مرداد ۹۴ , ۱۷:۱۷
حالا نمیشه مویِ کوتاهو خیس؟ :|||

پاسخ :

:)

چرا نشه؟

خب آخه من تا حالا موهام کوتاه نبوده ..
نقـ طه
۱۴ مرداد ۹۴ , ۱۷:۲۶

موهای خیستو بزار

رو شونه هام اروم بگیر

پلکاتو روی هم نزار

طاقت ندارم

پاسخ :

زیبا بود .. ممنون
no body
۱۴ مرداد ۹۴ , ۲۱:۵۲
با رژلب قرمز...
دامن چین چینی وکوتاه..

لاکای
 قرمز....



پاسخ :

با موهای خیس و بلندِ لَختی ک دورت پخش شده و چشمهایی ک شفافیتشون بیشتر از هروقت دیگه است هم میشه دخترونگی کرد و بچگی .. لاک قرمز بماند برای وقتی ک دلتنگی!
no body
۱۵ مرداد ۹۴ , ۲۰:۲۴
نباواا.....منکه وختی
 حالم خوبه ،لاک قرمز میزنم.....!!

اصن همه لاک ها واسه وخادم ک حال ادم خوبه!

من وقتی ناراحتم،لاکموپاک میکنم....با ناخن!!!!

پاسخ :

من وقتی بی حوصله ام لاک میزنم!

جالب بود .. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان