آدامس فقط .. خرسی:)


پ.ن: یک سری به این عکس بزنید :)


پ.ن: :)

+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
نقـ طه
۱۵ مرداد ۹۴ , ۱۴:۱۰

دست گذاشتی روی معده من، رفتم دکتر آندوسکوپی ام کردبهم گفت: آدامس نخور. عصر همین روز توو خیابون جلدش رو دیدم  کم مونده بود گریه کنم ! الان چند ماهی هست که نمی خورم ! :|

پاسخ :

:)))

متاسفم :| غمِ بزرگیه :d

+ امیدوارم زودتر حالتون خوب بشه

مجید تـ
۱۵ مرداد ۹۴ , ۱۶:۵۸
می‌گن آدامس دخترونه‌س ولی من قبلا خیلی دوس داشتم و می‌خوردم :/
البته الان دوس دارم ولی نمی‌خورم(نه به خاطر حرف مردم‌)

پاسخ :

نه بابا! آدامس هم زنونه مردونه شد؟!
مجید تـ
۱۹ مرداد ۹۴ , ۰۰:۰۲
می‌گن!
Mr. DarK ..
۱۹ مرداد ۹۴ , ۱۵:۳۸
آدامس خرسیا تقلبی شده میزاری دهن مث شکلات آب میشه :|

پاسخ :

:)

بازم خوبه .. مخصوصا وقتی باد میکنی قدِ یه بالون :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان