لال مانی های باکلاس

بعضی وقتها دوست داری حتی توی گوشت فریاد بزند! ولی اینطور ساکت و ناپیدا نباشد .. اصلا بیاید و توی جمع ضایع ات کند ولی خبری ازت بگیرد! اصلا حتی یک جوک بی مزه بگوید فقط بگوید! بگوید ک یعنی شاد است .. خوب است .. حتی بی من .. حتی بی حضور من .. حتی بدون خواندن نوشته های من .. اصلا الکی بگوید نوشته های قشنگی دارم! درحالیکه اصلا نخوانده! فقط .. بگوید! .. رُک و راست بگویم خدمتت! داری حوصله ام را سر می بری .. یک کار متقاوت بکن! چرا همش نیستی؟!


پ.ن: حرفی بزن تو ای درد آشنا .. می شکنی چرا قلب مرا؟

پ.ن2: چقدر خاطره تک نفره با این آهنگ .. 

+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
مجید تـ
۱۵ مرداد ۹۴ , ۱۶:۵۶
حرف نمی‌زنه لعنتی!

پاسخ :

لعنتی رو خوب اومدی!
Ali Salavati
۲۱ مرداد ۹۴ , ۱۱:۴۵

انتظاری این چنین تلخ است و سرد

تا زمانی که خبر آید به دست...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان