عوضیِ دوست داشتنیِ لعنتی!!

دوستت دارم ولی خیلی عوضی هستی! عوضی هستی وقتی که می دانی دوستت دارم و نباید بیشتر وابسته ات شوم و تو همچنان خوبی هایت را رو می کنی .. عوضی هستی وقتی ک می دانی، دلتنگ بودن ک به درک! نگرانت شده ام و باز پیدایت نمی شود .. عوضی هستی چون آنقدر وابسته ام کرده ای که تا می آیم وانمود کنم خوب نیستم و تو نگرانم شوی .. کناره گیری می کنی و مثل قبل حالم را نمی پرسی و پشیمان می شوم! .. عوضی هستی وقتی ک میدانی هیچکس را دوست ندارم و باز مزخرف می گویی.. عوضی هستی چون جدی نمی گیری ام .. باورم نمی کنی .. من حقیقی ام .. آنقدر حقیقی ک اگر به موهای بلندم دست بکشی می بینی چقدر نرم است! .. آنقدر حقیقی ک از دستت دلخور می شوم ، تا حدی که مطمئنم شمعدانی ها هیچوقت ترا نمی بخشند! آنقدر حقیقی ک شبها گریه می کنم و آنقدر حقیقی تر ک دوستت دارم ولی .. آدمِ عوضی هستی!!



پ.ن: بعد از 3 روز .. :)

یکی دیگر از پاراگراف‌های گُل‌گُلی!



پ.ن: سنجاق به گلها قهر کرده اند!
+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
Nasim dew
۱۸ مرداد ۹۴ , ۱۲:۲۰
پستت عالی بود آجی گلم 
یه پست گذاشتم  بیا بخون دیگه آخریشه 
از همین جا باهات خداحافظی میکنم 
درساتو خوب بخونی باشه
موفق باشی

پاسخ :

ممنون عزیزم

خوندمش همون موقع ک ارسالش کردی ..

حرفهات تامل برانگیز بود .. 

حیف ک نیستی .. خیلیا هستن ک با وجود نت و هزار چیز دیگه ب هدفهاشون میرسن .. بازم هرجور خودت صلاح میدونی

چشم حتما :)

همچنین و بدرود
فاطمه .ح
۱۸ مرداد ۹۴ , ۱۲:۲۲
ن ب این ک روزی 5 تا 5تا پست میزاری
ن ب این ک سه روز پست نمیزاری :))

پاسخ :

:)))

نبودم یه مدت .. یعنی حس نوشتن نبود و بیشتر درگیر رمانم بودم ..

خوشحالم ک برگشتم :) 
خانومی ...
۱۸ مرداد ۹۴ , ۱۲:۲۳
قشنگ بود...

پاسخ :

ممنون :)
نقـ طه
۱۸ مرداد ۹۴ , ۱۳:۱۸
عوضی ها همیشه دوست داشتنی اند چرا ؟ :| 

پاسخ :

چون عوضین :| .. 
no body
۱۸ مرداد ۹۴ , ۱۸:۵۴
واقعا..!!...عوضی   ها  دوسداشتنی اند...؟

یادوسداشتنی هاعوضی؟



پاسخ :

هر دو :|
مجید تـ
۱۹ مرداد ۹۴ , ۰۰:۱۹
عوضیِ دوست داشتنیِ سه نقطه :)

پاسخ :

سه نقطه رو خوب اومدی!
Ali Salavati
۲۱ مرداد ۹۴ , ۱۰:۵۶

لعن دنیا به همین عشق تو باشد عوضی

دوستی من و تو به قیامت عوضی!!!

چه تناقض قشنگی...

پاسخ :

:)
دوستدار یه عوضی دوست داشتنی
۰۶ شهریور ۰۲ , ۲۳:۵۳

عین حقیقته

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان