موبلند :)


پ.ن: خیلی گُله .. خیلی مهربونه .. خیلی آقاست .. 

+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
خانومی ...
۱۸ مرداد ۹۴ , ۱۳:۱۰
خوبه 

پاسخ :

:)
نقـ طه
۱۸ مرداد ۹۴ , ۱۳:۱۷
منم موخام :|

پاسخ :

داییِ پایه یا موی بلند؟! :)
parisa .A
۱۸ مرداد ۹۴ , ۱۵:۱۸
:)
دایی پایه خوبه
موی بلندم خوبه
کی حال موی بلند داره؟
من موهام به شخصه مثه پسراس:)

پاسخ :

موی بلند عالیه .. سعی کن حوصله شو داشته باشی ؛)
سلما ...
۱۸ مرداد ۹۴ , ۱۶:۲۴
عشـــــــــقِِِِ  :)

پاسخ :

:)
no body
۱۸ مرداد ۹۴ , ۱۸:۵۰
ما که داییمون موهامون رویبارپسرونه کوتاه کرد

خیلی سال پیش!!

موی بلند عالییییییییه......

 دایی پایه هم عالی تر...

پاسخ :

:))
ماهان هاشمی
۱۹ مرداد ۹۴ , ۰۰:۱۹
خیلی هم خوب! :)

پاسخ :

:)
مجید تـ
۱۹ مرداد ۹۴ , ۰۰:۲۰
دایی‌ها خوبن. مثلا من :)
البته نه همشون . . .!

پاسخ :

:)
parisa .A
۱۹ مرداد ۹۴ , ۱۰:۲۴
فک میکنم یا فقط من میام وبت؟؟
:||
:((

پاسخ :

فکر میکنی :))))
Mehra ML
۲۱ مرداد ۹۴ , ۰۰:۰۶
از این نمونه هایِ گل روزگار ی دونه دارم آس 
عشقمه ، بافتنِ مو که چیزی نیست ، لاکم برام میزنه :)
اصن ی وضی میخوامش 

پاسخ :

برات خوشحالم :)
مـاه بـانو :)
۲۲ مرداد ۹۴ , ۲۲:۴۹
کجایی شما خانوم ؟

به ماهم سر بزن:)

پاسخ :

چشم :)
آدم ارغوانی
۲۳ مرداد ۹۴ , ۲۱:۲۰
:))))

پاسخ :

:))
Ali Salavati
۲۵ مرداد ۹۴ , ۱۹:۵۲

خیلی خوب و عالیه!!!

حیف امروز نیستی تا روزت رو بهت تبریک بگم...روزت مبارک!!!

آرزو می‌کنم هرجا هستی پایدار و برقرار باشی!!!

پاسخ :

ممنون از لطفتون :)
مرضیه دانایی
۲۹ مرداد ۹۴ , ۱۳:۲۸
من جفتشو دارم :)))))
خیلی خیلی خوش به حالم :))))

پاسخ :

خوش به حالت :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان