بخند .. بجنگ .. بمان من جان ..

بجنگ برای دختری که روزی موهایش را میبافت .. دامن کوتاه می پوشید و لاک های رنگارنگش را می پرستید .. بجنگ .. خوب باش .. بخند .. نه برای خودت! برای آن دخترِ قبلی .. کسی ک برای عروسک هایش لالایی می خواند و موهایشان را میبافت ..همانی که غمگین نبود .. تنها نبود و مادرش برایش شعر می خواند .. 


+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
سلما ...
۳۰ مرداد ۹۴ , ۱۷:۲۹
مرد باش

پاسخ :

مرد هم گریه می کند وقتی سر من روی دامنت باشد ..
ماهان هاشمی
۳۰ مرداد ۹۴ , ۱۹:۰۲
 بجنگ ...!

پاسخ :

ناشی ام .. بلد نیستم و با هراس به نبردهای اطرافم نگاه میکنم ..
مجید تـ
۳۰ مرداد ۹۴ , ۱۹:۳۱
جنگ . . .

پاسخ :

خون .. جیغ .. دوری ..
خانومی ...
۳۰ مرداد ۹۴ , ۲۳:۵۵
من نه عروسک داشتم نه موهامو میبافتم و نه مامانم برام شعر میخوند پس من معافم ^-^

پاسخ :

نه .. تو معاف نیستی چون دختری ..
ساجده رستمی
۰۱ شهریور ۹۴ , ۱۶:۰۲
یاد بگیر دختری مو کوتاه با ناخن های همیشه کوتاه را

پاسخ :

فعلا تسلیم نمیشم .. ولی خودمو آماده میکنم ..
ساجده رستمی
۰۱ شهریور ۹۴ , ۲۲:۴۱
یک روز حتما تمام نوشته هایت را خواهم خواند
به دل می نشینند

پاسخ :

نظر لطف شماست بانوی مهربان ... باعث افتخاره 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان