توصیه خواهرانه

تصور کنی دوستت دارد .. حواسش به توست .. با دیدنت هول می شود .. سر حرف را باز می کند و تو به خیال خودت او را در خماری بگذاری .. چشمانت را باز کنی .. ببینی نگاهت نمی کند .. غم انگیز است .. نه؟

+ احمقانه ترین فکر، این است که "دوستم داره حتما!" .. اون حتما آخرش کار دستت میده .. الکی خودتو امیدوار نکن.. بجاش حستو کنترل کن .. مثل ضربان قلب که ریتمش یک نواخته .. پایین هم اومد .. عیبی نداره .. فقط .. بالانره! جونِ مادرت! وگرنه .. سرویس میشی .. 

+ قوه تخیل .. دردسر سازه .. مدام فکر می کنم به چیزهای خوب .. چشم هامو باز می کنم .. همون مزخرفی که بوده .. هنوز هم هست ..


+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
parisa .sh
۲۱ شهریور ۹۴ , ۰۹:۵۲
بسیار عالی
کاملا موافقم

پاسخ :

:)
خانومی ...
۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۰:۰۲
راست می گی .از من که گذشت....

پاسخ :

جنبه مثبت ماجرا رو ببین خانومی  .. الان می تونی به بقیه بگی و یه کمکی بهشون کنی :)
ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮ ...
۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۳:۳۳
بسیار عالی 
بیا بــه روزم

پاسخ :

:)
سعید صدیقی
۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۶:۰۱
سلام و مهر...

نمیدونم درگیری تخیل و توهم از کی شروع شده!؟
 ولی میدونم از احساس خیلی سوء استفاده شده.
نه!؟
قبلا استدلال و احساس دو طریق د رطریقت رفاقت بود ولی الان برای خرج احساس باید استدلال بیاری!
سخت ازت می پذیرند..

پاسخ :

از وقتی شروع شد که جنبه آدمها اومد پایین و با شنیدن اینکه یکی دوستشون داره هوا برشون داشت و طرف رو دیگه آدم حساب نکردن .. ولی توی تخیالتت، طرف مقابلت رو داری .. بی منت .. 
Ali Salavati
۲۵ شهریور ۹۴ , ۱۵:۴۱

توصیه‌ی خواهرانه شما رو با دل و جون تأیید می‌کنم، چون خودم از این ناحیه زیاد زخم خوردم...خوش بینی‌های بی‌مورد ذهنی و تخیلی می‌تونه در مواجهه با حقیقت آثار جبران ناپذیری بر روح و پیکر هر فردی بذاره...

منم چقدر احمقانه فکر می‌کردم.... دوستم داره؟!!حتما!!!

(شتر در خواب بیند پنبه دانه)

پاسخ :

این فکر و خیالها آدمو جوون مرگ میکنه ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان