آخه دنیای تو دنیای دلای سنگیه ..

از حس مزخرف تنهایی تا دلتنگی ای که می دونی باید تحملش کنی ، استرسی که توی بندبند وجودت رخنه کرده ، گیاهی که دم می کنی و بینی ت رو کیپ می کنی تا بوش رو حس نکنی ، پیدا کردن عکس زیبایی برای پروفایلت ، شک کردن به انسانیت آدمها و اینکه کی میخوان دست از این کارهاشون بردارن ، فکر کردن به اینکه چرا یک لحظه نمیشه با آرامش نوشت ، ناهار تکراری و بی مزه ای که ساعت چهار بعدازظهر می خوری و پیاله ای پر از ماست که باید دور ریخته بشه چون با مزاجت جور در نمیاد ، افتادن گوشیت روی سرامیکها و داغون شدن قابش ، اس ام اس های عزیزترین و حسی که بهت دست میده ، زل زدن به صفحه مانیتور و پوزخند زدن ، چایی پررنگ و لیوان دسته دار ، هلوهای چیده شده ای که محصول یه جای بزرگه که دل خوشی ازش ندارم ، دلگیر بودن از گلی که حتی داشتن تیغ هاش هم دست خودش نیست ، بغضی که با شنیدن آهنگ بیخیال از قمیشی سر باز میکنه و فقط به دو قطره اشک ختم میشه و حرصت بخاطر اینکه چرا دوباره قوی میشی؟ چرا میگی اینم می گذره؟ چرا انقدر بی تفاوتی؟ دختر! دور و برت رو نگاه کن .. نابود شد .. تموم شد .. چرا گریه نمی کنی؟ چرا لبخند می زنی؟ چرا دلت برای شیطنت کردن تنگ شده لعنتی؟ ، سکوت پشت تلفن و اصرار زیاد برای گفتن "کاری نداری؟" ، خسته از خودت و بقیه .. و پرسیدن هزارباره ی این سوال که "آخرش چی میشه؟" .. عصبانیتی که داری و مطمئنی اگه کسی فقط یکم سعی کنه که نزدیکت بشه ، حالشو می گیری .. و زیرلب زمزمه کردن: بیخیال حرفهایی که تو دلم جا مونده .. بیخیال قلبی که این همه تنها مونده .. 

+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
brown teddybear
۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۸:۲۲
:))
و باید بگم
این متن بشدت خوب بود .

پاسخ :

و من باید بگم
ممنون از لطفتون 

:)
سحر
۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۸:۳۸
خوشحال میشم به منم سر بزنید

پاسخ :

. . .
ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮ ...
۲۱ شهریور ۹۴ , ۲۲:۲۴
دختر من دیوونه این عکس سمت چپ وبت شدم همشون قشنگن از کجا میاریییی ؟!

پاسخ :

مرسی :) می چرخم توی نت تا پیدا کنم :)
Ali Salavati
۲۴ شهریور ۹۴ , ۱۸:۲۵

من یکی که بی‌خیال حرف‌های جا مونده  تو دلت نمیشم...

در ضمن بی‌خیال قلب تنهات هم نمی‌شم...

اونقدر صبر می‌کنم تا همه حرفات رو بزنی...

حرف‌هایی که هیچوقت گوشی برای شنیدنشون نبوده...

درد دل‌هایی که تا حالا به کسی نگفتی و ...

پاسخ :

شاید .. زیباترین و آرامش بخش ترین حرفی بود که در طول زندگیم شنیدم .. حتی اگه یه تعارف بود .. خیلی به دلم نشست .. ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان