دلم تنگه واسه سین بانو

گاهی وقتها .. بجای دلتنگ شدن واسه آدمهایی که می دونم وقتی به نفعشون نباشه سمتم نمیان، دلم واسه خودم تنگ میشه .. شده تا حالا دلت واسه خنده های خودت تنگ بشه؟ دختر جون! دلتنگ شو .. پسر! دلتنگ شو .. ولی نه واسه آدمهای بی لیاقت .. دلتنگ شو واسه حالِ خوبت .. واسه خنده هات .. واسه شیطنت هات .. و مثل اون موقعها که دلتنگ طرف می شدی و سه سوتِ خودتو بهش می رسوندی .. الان هم سریع حاضر شو .. عزمت رو جزم کن .. سه سوتِ شاد شو .. و بلند بگو گور بابای اونایی که آزارم میدن .. گور بابای غمی که بیخیالت نمیشه و مثل یه مزاحم تلفنیِ سمج، مدام توی گوشت زنگ میزنه .. گور بابای دلتنگیت واسه آدمهای نامرد .. گوربابای اشکهایی که اگه جمعشون کنی آب کل ماه ات رو تامین میکنه .. گوربابای حرفهایی که تو دلته و نگی بهتره .. گوربابای آدمهایی که ذات کثیفشون رو  می شناسی ولی لبخند می زنی و می گذری و .. گوربابای خر درونت که این روزها خیلی دور برداشته ..



پ.ن: اینه :)



پ.ن2: عروسیه دایی کوچیکه باشه آخرهفته .. حال نداشته باشی .. حس عروسی نباشه .. و ناخنت بشکنه .. مهم نیست برام ولی حرصم در اومد .. 

+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮ ...
۲۱ شهریور ۹۴ , ۲۳:۴۰
برو بمیر هه
بیا به روزم

پاسخ :

:)
brown teddybear
۲۲ شهریور ۹۴ , ۱۳:۱۷
بازم میگم میگذره همه این لنتیا
و قوی میشم !

پاسخ :

امیدوارم ..
Ali Salavati
۲۴ شهریور ۹۴ , ۱۸:۱۵

منم دلم برای سین بانو تنگ شده...

واسه خنده‌هاش...واسه قه قهه زدنش...

واسه شیطنت‌هاش و کلا شخصیت جالبش.

امیدوارم عروسی آخر هفته دایی کوچیکه بهت خوش بگذره،‌روحیه‌ات عوض بشه و وقتی بر می‌گردی همون سین بانوی قبلی بشی...

درست مثل روز اول...

 

پاسخ :

ممنون :)
خودم هم امیدوارم ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان