علامت تعجب یا تمسخر؟

بیشتر از همه چیز، از اون علامت تعجب های بعد از علامت سوال بدم میاد .. انگار داره پوزخند میزنه .. مسخره ات میکنه .. به حرفهات بی اهمیته .. و باورت نداره .. نزارید .. هیچوقت اون علامت تعجب لعنتی رو نزارید .. یا اگه ازش استفاده می کنید، تا مرکز زمین ادامه اش ندید! .. یه علامت تعجب هم برای نشون دادن تعجبتون کافیه ..


+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
نفس سادات ......
۲۲ شهریور ۹۴ , ۱۴:۵۵
خخ.این یه واقعیته

پاسخ :

آره:|
نفس سادات ......
۲۲ شهریور ۹۴ , ۱۴:۵۸
وبت رو دوست دارم.
من موهای مشکی دارم و البته پر پر پر.و شلوغ اگه یه روز شونه شون نکنم میشم عین جن .
از موضوع وبت به شدت خوشم امد.موفق باشی.

پاسخ :

ممنونم :)
پس عین همیم :)

همچنین مهربانو ..
سید وحید
۲۲ شهریور ۹۴ , ۲۲:۴۶
به همون اندازه در شرایط خاصی ":)" میتونه اذیت کنه

پاسخ :

. . .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان