گودال :|

چال( لُپ-لَب) داره که چی بشه؟ میخواد عزیز کی بشه؟



پ.ن: اینکه نوشته بازدیدکننده از کره جنوبی داریم .. راست میگه یا داره اسگلمون میکنه؟ :|

پ.ن2: نمی دونم چرا ولی همیشه جمله هایی که بعضیا نمیفهمنش .. حتی خودت هم نمیفهمیش! زیاد طرفدار داره :| یه چیز بگم دورهمی نفهمیمش؟ :| لایک بزنیم؟‌ :|

+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
دو قطبی
۲۲ شهریور ۹۴ , ۱۷:۱۰
اگه کسی نیست بیاد عزیز من بشه!

پاسخ :

خودش عاشقه ..
ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮
۲۲ شهریور ۹۴ , ۱۷:۳۶
هه لایک 
من موندم راسته یا نه خخخخ

پاسخ :

:))
خانومی مهربون
۲۲ شهریور ۹۴ , ۱۹:۰۷

 درسته

یکی از دوستای من توی کانادا زندگی میکنه

و خیلی با ایرانی ها در ارتباط هست

پاسخ :

آها :)
نیلوفر قاسمی
۲۲ شهریور ۹۴ , ۱۹:۳۷
=))))))

پاسخ :

:))
عرفـــــ ـــان
۲۲ شهریور ۹۴ , ۲۲:۱۹
خب من چون هیچی نفهمیدم لایک کردم الان :/

پاسخ :

:|

سید وحید
۲۲ شهریور ۹۴ , ۲۲:۴۳
این عکس قابلیت اینو داره که بازدید کننده از گوآم رو برای وبلاگ شما بیاره

پاسخ :

:)
مجید تـ
۲۲ شهریور ۹۴ , ۲۳:۰۰
من چال لپ را عاشق‌ام :/

پاسخ :

:))

دو قطبی
۲۲ شهریور ۹۴ , ۲۳:۵۴
عاشق منه؟

واااای قلبم

پاسخ :

:|
Ali Salavati
۲۳ شهریور ۹۴ , ۱۲:۴۸

چال در می‌آد، چیکار کنه؟ باز دلمو عاشق کنه؟

چال در می آد، که چی بشه می‌خواد عزیز کی بشه؟

عجب روایتی شده عشقت ،عجب حکایتی شده

خدا ازم نگیره...

چال لپت (مثل موهات) به قلب من راه داره...خدا ازم نگیره!!!

پاسخ :

:)

ولی من لپم چالی نداره .. چال من یه جای دیگه از صورتمه ..
parisa .sh
۲۴ شهریور ۹۴ , ۱۲:۰۵
واااااااااااای

پاسخ :

:)
سلما ...
۲۴ شهریور ۹۴ , ۱۴:۳۹
عزیز هیچکی هم نشدیم:|

پاسخ :

:))
فاطمه .ح
۲۴ شهریور ۹۴ , ۱۵:۲۰
فکر کنم فیلتر شکنشه.

پاسخ :

نمی دانم :|
هیژده ...
۲۵ شهریور ۹۴ , ۱۳:۰۳
ناف منم همین شکلیه
ولی اینقد طرفدار نداره
چرا واقعا؟!

پاسخ :

:|
نیم تنه بپوش طرفدار پیدا میکنه :| البته آقایون ک لباس نیم تنه ندارن :|
toka. ta
۲۶ شهریور ۹۴ , ۱۸:۲۲
چال لپ خوب است
ولی این عکسه چال لپش ترسناکه! :(

پاسخ :

خیلی هم خوب است :)

:|
علی . ج
۰۳ مهر ۹۴ , ۱۱:۰۲
اونا از فیلتر شکن استفاده میکنن به همون علته 
منم وقتی از فیلتر شکن می استفاده (چی گفتم :|)
آی پی عــَم تغییر میکند به انگلستان و ... 

پاسخ :

آها :)
ممنون ک گفتی ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان