یه کیف .. پر از حرف ..

سلفی گرفتی تا حالا؟ بیشتر مواقع توی کادر عکس، فقط خودتی .. می خندی .. اخم می کنی .. نیشخند می زنی و کسی نیست بگهه "ژستت قشنگ نیس!" .. از دور مونوپاد رو نگه می داری و همه عیب ها و زیبایی هات مشخصه .. حالا .. بیا سلفی بگیر .. همینجا .. نه از چهره ات .. بلکه از درونت .. اخلاقت .. دسته مونودپاد رو دورتر بگیر .. سرتو بیار بالا و یه لبخند بزن و خوبی ها و بدی های خودت رو بگو .. رو راست باش با خودت .. اینجا قرار نیست کسی عاشقت بشه برای همین .. واقعیتو بگو! تا جایی که می تونی .. :) و یکهو .. بی بی دی با بی دی بو! و خودتو می شناسی ..


پ.ن: بصورت خصوصی برای من ارسال کنید ..

پ.ن2:اگر وبلاگ دارید .. آدرس وبتون رو هم بنویسید یا اگر می خواید، بمن بگید تا همه مشخصاتتون رو پاک کنم

پ.ن3: اگر خواستید برای خودتون اسم مستعار انتخاب کنید .. 

پ.ن4: مشخص کنید که نظرات برای اون پست باز باشه یا نه که دوستان بتونن نقد کنن یا نظر بدن

پ.ن5: هول نشید که همه مشخصاتتون و نکته هارو به یاد ندارید .. این برنامه ادامه داره .. میشه پستهای دیگه هم ارسال کرد ..

پ.ن6: برای اولین بار در ایران :|

پ.ن7: شاید هم عکس نوشت شد .. توی وبلاگتون منتشر کردید :) حالا ببینیم چی میشه :)

پ.ن8: استقبال کنید من ضایع نشم :|




بگـو .. سیـــــــــب :)

+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
خانومی ...
۲۹ شهریور ۹۴ , ۲۱:۴۷
استقبال میکنیم ولی باید فکر کنم درموردش. ..

پاسخ :

:)
میچکا بانو
۲۹ شهریور ۹۴ , ۲۱:۵۲
نوشته خیلی خوب بود :)

پاسخ :

:)
Ali Salavati
۳۰ شهریور ۹۴ , ۱۰:۱۹

من که خالیست درونم چو پر کاه چه گویم؟

شیشه نازک‌تر از این جنس دگر نیست چه گویم؟

خودم عکاسم و عکسِ دلِ من، چشم من است

بدتر از من به جهان نیست کسی...

واضح تر از این جمله چه گویم؟؟؟

 

پاسخ :

:)
. . . 
خانوم ى ..
۳۰ شهریور ۹۴ , ۲۳:۲۶
جـالب بـود
من هم سلفـى گرفتـم :)

پاسخ :

:)
مـاه بـانو :)
۳۱ شهریور ۹۴ , ۱۰:۴۹
مـنم استقـبـال میکنمـ و تو وبـم میذارم حتمـآ ^ـــ^

امـا دوست دارم تو وب شماهم باشه ;)

پاسخ :

:)
مـاه بـانو :)
۳۱ شهریور ۹۴ , ۱۰:۴۹
ببخــشید این وب منظـورم بود ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان