سلفی سین بانو

اولین سلفی:

سین بانو ...



پ.ن: ویرایش شد

+ همیشه دوست داشتم مورد توجه باشم .. دروغ چرا؟! از اینکه مدام در مورد خودم و خوبی هام بشنوم خوشم میاد ..

+ رُک بودم .. شاید الان هم هستم! ولی قبلا خیلی بیشتر بود شدتش .. ولی یه آدمی گفت این ویژگی خوبی نیست و چون براش احترام قائل بودم ، یکم ملاحظه کردم ..

+ دروغ هم میگم .. کیه ک دروغ نگه؟! .. ولی همیشه موقع گفتنش استرس بعدش رو دارم .. ک "نکنه بفهمه"؟! ..

+ حسودم .. فوق العاده حسوود .. حتی اگه چیزی ب من تعلق نداشته باشه .. حتی اگه اون شخص رو ندیده باشم هم حسودی می کنم!

+ همش نگران آینده ام .. "چی میشه؟" جزو اصول حرفهامه .. می ترسم .. خیلی زیاد ولی تا بتونم تلاش می کنم ..

+ زیاد رو تصمیم هام محکم نیستم .. ولی بعضیاشون .. چرا! ..

+  توی ذهنم یه دنیای جداگانه دارم .. و یه چیزای جدیدی! مثلا یه کلمه می شنوم .. "هتل" .. توی ذهنم انگار با قلم نوشته میشه .. و اگه طرف مقابلم تند حرف بزنه و نتونم بعضی حرفهاشو بنویسم .. اعصابم خورد میشه! .. یا یه کار ذهنی دیگه ک پیچیده نیست ولی اگه بنویسم متوجه نمیشید .. در کل ذهنم کلافم کرده .. گاهی انقدر غرق افکارم میشم ک یادم میره دور و برم چخبره! ..

+ آدم معمولی هستم .. می نویسم ولی گاهی از نوشته هام راضی نیستم ..

+درس می خونم ولی گاهی حس می کنم کافی نیست .. خندونم .. شوخم .. ولی گاهی لوث میشه! ..

+ طرفدار زیاد دارم .. و بیشترشون از اخلاقمه ک خوششون میاد .. شوخ و مهربون و درسخون ..

+ خیلی ناجور تیکه میندازم .. و بعدش میفهمم چی گفتم!! ..

+ از اینکه بقیه کلفت سخنی کنن بیزارم! .. همه چیزو دوست دارم سریع بدست بیارم .. ولی سعی می کنم عاقلانه تصمیم بگیرم .. 

+ گذشته ام رو دوست دارم .. اذیتم میکنه ولی جزئی از زندگیمه .. 

+ دست خودم نیست و هروقت کسیو ببینم ک ازش خوشم میاد .. دلم می لرزه .. یا خودش .. یا صداش .. یا پیامش یا هرچی!

+ دوست داشتم کسی برای من هم بنویسه! خنده داره؟ ولی بنظر من .. برای هر دختری باید یه شعری سروده بشه .. اجباریه ..  اصلا آقا! زوریه! باید یکی اون قلم لعنتیش رو دستش بگیره و روی اون صفحه کاغذ لاکردار اسم منو بنویسه .. در مورد من بنویسه .. برای من .. بدی هام .. خوبی هام .. زیبایی ها و حتی .. زشتی هام! .. حس می کنم یه چیزی کمه .. یه چیزی نیست .. آدم است دیگر! همیشه منتظر است و کسی نمی آید ..

+ یکی از بارزترین ویژگی هام، اینه که عاشقم و معشوقی نیست! این جمله خنده نداره .. حتی پوزخند و لبخند هم نداره .. درد داره ..

+ زیاد آهنگ گوش میدم .. یه مدت حس می کردم ک آهنگ لب تیغ خیلی به حالم نزدیکه ولی .. فکر می کنم روز آخر احساساتم با آهنگ "خوشبختی" تموم بشه ..

+ خیلی دنبال متن .. شعر .. آهنگ .. دکلمه .. گشتم تا به حالم بخوره و فقط یکیشون رو دوست داشتم "لعنتی با یک {ی} اضافی!"

+ ناراحتیم رو بروز میدم .. نمی تونم ک بروز ندم .. حس می کنم کسی باید بفهمه .. درک کنه .. منو .. 

+ تیکه کلام ندارم .. قبلا داشتم و "چیزه" بود یا "چی بهش میگن؟" .. ولی الان ..

+ خنده هام پر عشوه نیست .. جای اینکه ماتش بشی ، خودت هم خنده ات می گیره 

+ کل سال حساسیت دارم :| .. صبحها به محض خوردن هوای سرد به بینیم .. عطسه و آبریزش بینی :|

+ سر درد دارم .. خانوادگی بهش میگیم میگرن ولی هنوز مطمئن نیستم و تنها چیزی ک می دونم اینه "یه بار از دردش جیغ زدم!"

+ من از شخصیتهای کتابها خوشم میاد .. نه از ادمهای واقعی! مثلا از شهاب تو رمان همخونه .. 

+ کرم می ریزم! رک و راست بگم! و وقتی ببینم داره به جاهای باریک میکشه تغییر موضع میدم و دست پیشو می گیرم .

+ آدم رو مُخ ای هستم .. وقتی حوصله داشته باشم از هر دری حرف می زنم .. 

+ از اینکه باهام تند حرف بزنن بدم میاد ..

+ از سوسک نفرت دارم و اگه جایی سوسک ببینم و قرار باشه ک اونجا بخوابم، تا صبح صدبار می شینم و دور و برم رو اسکن می کنم و چشم هام عین پروژکتور کار میکنه

+ بلال دوست دارم ولی گند میزنه ب دندون و خصوصا توی جاده شمال ک مسواک هیچی! عین دیو میشه آدم ..

+ توی حرفهام فحش هم میدم .. ولی فقط با کسایی ک باهاشون راحتم ..

+ از اینکه کسی بهم پوزخند بزنه، بیزارم

+ بعضی وقتا جو می گیرتم و یه کاری رو شروع می کنم .. خیلی تمیز و باحوصله! وسط هاش می برم و آخرش کیفیت کارم میاد پایین ولی بعدش دوباره درستش می کنم

+ از شنیدن صدای بلند می ترسم .. از داد می ترسم .. شنیدن جیغ و صدای پر از دلهره، حس بدی بهم میده ..

+ تنهایی رو دوست دارم ولی شبها نه

+ دیر بعضی حرفهارو می گیرم .. مثلاطرف میخواد یه چیزی رو غیرمستقیم بگه به چیز خوردن می افته

+ درگیر "رنگ .. اسم .. شهر .. فامیلی" دلخواه نمیشم! 

+ اسممو دوست دارم .. "بانو .. سین بانو" اسمم نیست! .. 

+ اعتماد به نفسم زیاد نیست .. با اینکه بقیه میگن .. هست!

+ آهنگ رپ دوست دارم ولی چیزایی رو که نفهمم نه!

+ به یه چیزی گیر بدم بیخیالش نمیشم!

+ دوستهای زیادی دارم و تقریبا با همشون صمیمی ام ولی حرفهای دلمو فقط دوتاشون میدونن ک دیگه نیستن ..

+ زود اعتماد نمی کنم برای همین تا بخوام وابسته بشم طرف اون روی سگشو نشون داده

+ رمان زیاد می خونم .. و تو یه روز تمومش می کنم

+ تا کسی خودشو بهم ثابت نکنه، آدم حسابش نمی کنم .. بی تفاوت!

+ یخورده زیادی سردم با کسایی جز خانواده و فامیل درجه 1

+ اگه بگن کیو بیشتر از همه دوست داری .. نمی تونم چیزی بگم .. راستشو بخوای .. همه آدمها بعضی وقتها خیلی رو مُخ میشن! حتی نزدیک ترین فرد

+ زود بزرگ شدم و وارد دنیای آدم بزرگا .. بخاطر همین بیشتر کارهای دوستامو بچه بازی می دونم

+ زبونم تلخه .. تا حدودی

+ چرب زبون؟ نمی دونم ولی حرفهام تاثیر گذاره

+ جذاب؟ نمی دونم ولی خوبم!

+ باهوش؟ باز هم نمی دونم ولی بعضی مواقع هستم!

+ زیبا؟ شاید ..  ولی از خودم راضیم

+ خوش تیپ؟ ممکنه! در کل تیپم خوبه و می پسندمش

+ از اینکه نفر دوم باشم، متنفرم .. خصوصا توی مسائل احساسی

+ دو پهلو حرف میزنم ک طرف مقابلم نمیفهمه الان من ازش خوشم میاد یا نه!

+ بدم میاد ک کسی خر فرضم کنه

+ دوست ندارم کسی دورم بزنه

+ متنفرم از اینکه بخوام بازیچه کسی بشم

+ حتی اگه عاشق کسی باشم، بهش نمیگم و فقط در عمل ثابت می کنم

+ تنها جایی ک دوست دارم دومین نفر باشم توی ابراز علاقه است! البته "اگررررر" طرف مقابلمو دوست داشته باشم

+ همیشه دوست دارم بیشترین تاثیر روی روی آدمها بزارم تا از حضورم .. شنیدن صدام .. دیدن پیام هام ذوق زده بشن .. طرف مقابلم هرکی هم میخواد باشه! مرد و زن .. فرقی نمی کنه..

+ فقط از بچه های تپل خوشم میاد! در کل رابطم باهاشون خوبه .. باهاشون زیاد بازی نمی کنم ولی عشقی دوستم دارن

+ رنگ مانتو، بیشتر مشکی دوست دارم

+ عجولم .. خیلی زیاد!

+ وقتی کسی عصبانیه .. جای داد و بیداد کردن .. آرومش می کنم

+ اهل چاپلوسی برای جنس مخالف نیستم .. طوری باهاشون حرف می زنم که با بقیه .. 

+ ب کسی ب چشم برادری نگاه نمی کنم .. چون باور غلطیه

+ با مشروب خوردن مخالفم .. آدمایی میخورن ک ضعیفن و اونقدر جربزه ندارن ک زندگیشونو درست کنن و فقط میخوان فراموش کنن

+ خوشم نمیاد زن سیگار یا قلیون بکشه .. 

+ از سیگار کشیدن مردها خوشم میاد .. خصوصا صدای بم و دورگه ناشی از سیگار و دودش .. ولی خوشم نمیاد بوی سیگار بگیره آدم

+ ازم حساب میبرن .. بخاطر موفقیتهام .. تجربه هایی ک نداشتم ولی عقلم بهم میگه و اطلاعات محدود ولی عقلانیم

+ حافظه قوی دارم


پ.ن: فعلا همین!

پ.ن2: یه سوال! : تا حالا در مورد اسمم حدسی زدید؟!

پ.ن3: یه بار شما هم شرکت نکنید! :|


پ.ن4 ( به گفته judy abbot عزیز):

سیــــــب :)

+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
دِلا
۳۰ شهریور ۹۴ , ۰۰:۲۴
سلام بانو
خوندم. جالب بود!
اگر من بخوام شرکت کنم، صبر میکنم تا شما تمامِ سلفی هات رو بگی، بعدش منم از روی نوشته های شما، مینوسم.
همینطوری خودم نمیتونم از خودم بگم. نیاز به یه راهنما دارم. (:

اسمت هم شاید سمیرا، یا سمیه.

پاسخ :

من ک حررفهام زیاده دلا .. بازم باشه .. ولی میخوای فعلا از رو همین پسته بنویس تا بقیه اشون ..

+ نه :))
یکـ ط
۳۰ شهریور ۹۴ , ۰۲:۱۹
اسمتون سهــا یا سمــا یا سمــانه نیست؟

پاسخ :

:)
چرا .. یکی از اینهاست :)
judy abbot
۳۰ شهریور ۹۴ , ۱۲:۵۳
عاقا قبول نیست تگفتی سیب!
:)

پاسخ :

ویرایش شد :)
Ali Salavati
۳۰ شهریور ۹۴ , ۱۸:۰۲

توصیف جالبی بود از حال و روز و ویژگی‌های اخلاقی سین‌بانو...منم بدم نمیاد به این کمپین اضافه بشم!

در ضمن راجب اسمتون زیاد فکر نکردم...اگه اسم‌هایی که قبل از من گفتند درست نباشه به نظرم اسم سحر یا سارا خیلی بهتون میاد.

چون خیلی دوست دارین درباره شما شعری سروده بشه...من با کمال افتخار آماده‌ام با توجه به این سلفی‌نامه شعری براتون بگم...(شاید همون لاکرداری که دوست دارین راجب شما بنویسه من باشم)...البته دونستن اسم واقعی شما الزامیه!

پاسخ :

اسمی که قبل از شما گفتن، درسته :)
+ ممنونم :)
judy abbot
۰۲ مهر ۹۴ , ۲۱:۵۲
حالا خوب شد...سیب:) رو میگم!

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان