لعنتی ..

"دوستت دارم" و "عاشقتم" مالِ جووناست! .. 

ــ می دونستی خیلی عزیزی؟



پ.ن: چیزی به ذهنم نمیرسه برای نوشتن .. جمله های بالا .. خیلی زیبا نبود ولی از ته دل بود .. دوست دارم متفاوت باشم حتی توی ابراز علاقه .. :) .. خوب‌ام .. باید باشم! .. دلهره دارم ولی .. دلهره هم قشنگه ..

پ.ن2: بی مروتِ دوست داشتنی!

پ.ن3: درد می دانی چیست؟ عاشق باشی .. معشوقی نباشد ..

پ.ن4: کاشکی بد نشود آخر این قصه بد ..

+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
علی . ج
۰۳ مهر ۹۴ , ۱۸:۵۰
پ.ن سومت عالیه .

پاسخ :

:)
محمد StigMatiZed
۰۳ مهر ۹۴ , ۱۸:۵۱
خانم ها و آقایان ترسناک شده اند، انگار جنس دوست داشتنشان جور دیگریست، انگار خطکش دستشان گرفته اند و شمارا اندازه می زنند، هویت شما اندازه شماست
.
درد میدانی چیست؟ اینکه در مقیاس خطکش آدم ها شما تعریف نشده باشید، اینکه در افق منفعت آدم های بالغ نگنجید.

آخر همه قصه های ما جز زحم چیز دیگری نیست :|

بر من ببخشایید 

امیرحسین محمودی
۰۳ مهر ۹۴ , ۱۹:۰۰
ولی بدون این که خودت بدونی استعداد نوشتن ویژه ای داری

منم اول با متنت حال نکردم ولی بعد این که اون حست رو فهمیدم به خودم گفتم برای نوشتن کافیه شروع کنی بقیه اش با  ... دل ـه ...


خوشحال میشم به وبلاگ من سری بزنی و درباره مطالبم نظر بدی

پاسخ :

از صداقتت ممنون! :)
خانم عکاس باشی ...
۰۳ مهر ۹۴ , ۱۹:۱۸
عالی بود

پاسخ :

ممنون :)
Ali Salavati
۰۶ مهر ۹۴ , ۱۳:۲۳

تو عزیزی که مرا عشقت کشت

عاقبت مهر تو ما را خواهد کشت

فرق است میان من و دنیای دلت

از تفاوت گذریم، لعنت تو ما را کشت

...تفاوت در ابراز علاقه خودش یه هنره...یه هنر بی‌بدیل!

پاسخ :

شاید ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان