بایودنت با طعمِ گند .. یک دنیا بدبختی

من هم آدامس بایودنت می خورم ولی چرا .. خوشحال نیستم؟!


..

+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
آقای رایمون
۱۰ مهر ۹۴ , ۱۳:۳۶
برندت رو عوض کن!

پاسخ :

شاید شیک خریدم و کمی باکلاس شدم!
علی . ج
۱۰ مهر ۹۴ , ۱۴:۴۹
همم !!
ریلکس بخری معتادش میشی مث من :-(

پاسخ :

:)
محبوبه !!
۱۰ مهر ۹۴ , ۱۵:۳۶
کاش میشد با یه آدامس خوشحال زندگی کرد

پاسخ :

کاش!
elina
۱۱ مهر ۹۴ , ۱۳:۳۴
slm...miduni kheyli vaqt bud k hesse neveshtan darunam morde bud ye zamani tanha rahe takhlieye ruhim neveshtan bud amma alan neminevisam amma weblage to in hesso dobare tu man zende kard qalamet kheyli tavan dare 
kheyli weblageto dust midashtam 
qalamet paydar refiq...😉😍

پاسخ :

خوشحالم از این بابت :)
ممنون ..
فروردین دخت
۱۱ مهر ۹۴ , ۲۱:۳۸
با محبوبه موافقم کاش می شد با یه آدامس خوشحال زندگی کرد!

پاسخ :

کاش..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان