آماده کنید جوخه را! می‌میرم!!

از حاشیه ها خوشم نمی‌آید .. از توضیح‌های اضافی و مُچاب کردنِ دیگران ک چرا کاری ک فقط به خودت مربوط است را انجام داده‌ای .. به جان همین اینترِ روی کیبورد ک می‌خواهم بدون آن، دنیا نباشد، من قصدم تحقیر نبود! .. من خودم را دستِ بالا نگرفتم .. من شاید، حداکثر دستِ وسط باشم یا دستِ یکی مانده به آخر!! ولی دستِ بالا نیستم! .. می‌دانم لینک کردن‌های بعضی از ما، از روی معرفت است .. دوستی است .. رفاقت و در کل تمام جنبه های مثبتِ دنیا ک با فکر ب آنها، نیش‌ات شُل می‌شود و تمام سی و دو دندون و مویرگهای لثه‌ات را بیرون می‌ریزی .. می‌دانم ک رفیق‌ایم .. دوست‌ایم .. از همانهایی هستیم ک نیش‌مان باز می‌شود .. بخاطر همین رفاقت .. دقیقا بخاطر همین دوستی‌های دنیایِ متروکِ مجازی، دلخوری خوب نیست! .. بچه ندارم! ولی اگر داشتم به جانِ آن دو لُپِ نَرم‌ش می گفتم ک قصدم تحقیر کردن کسی نبود! .. باز هم به جانِ همان چشم‌های درشتِ مشکیِ دختربچه ای ک ندارم، آنکه تحقیر شده .. بلاگر است! .. وقتی ک می‌بینی آقا/خانوم ایکس نوشته ای را ک با تمام وجودت نوشته بودی و با دیدنش، رنگت به سرخی می‌گرایید، کپی کرده و تمام! آدم دوست دارد یک دیوارِ بتنی کنارش باشد و با تمامِ قوا سرش را به آن بکوبد .. غرور هیچکس هم این وسط شکسته نشد .. بلکه فقط شاید .. غرورِ من کمی ترک برداشت برای برداشت بعضی از دوستان و بلاگرها .. دعوا که نداریم! هوم؟! سین‌بانو هیچوقت جسارت نمی‌کند ک خدایی نکرده بخواهد غرور کسی را بشکند! نمی‌دانم! یعنی انقدر قضیه بستنِ نظرات پیچیده است؟! شما بگویید چکار کنیم! استثنائا نظرات این پست ، باز است .. دوستانی ک می‌خواهند همراه خودشان جوب بیاورند، مواظب باشد به دیوارهای وبمان خورد ک تازه رنگ کرده‌ایم! جانِ شما و این دیوارهای کاه‌گلی! .. و دوستانی ک با لبخند وارد می‌شوند هم جایشان بالای اتاق است! قدم‌رنجه بفرمائید و دق و دل‌ای تان را خالی کنید کِ هنوز سین بانو ، جا دارد برای اعصاب خوردی ..

پ.ن: تمام پیوندهای وبلاگِ من ،ک الان محو شده اند ولی هنوز لیستشان را دارم، و تمامیِ وبلاگ‌هایی ک می‌خواستم لینکشان کنم ولی اعصابم بهم ریخته بود و یادم رفت .. برایم قابل احترام هستند .. این دو پُست، کُلی بود!! کُلی!! همه مان خوبیم!

اتمام حجت: بگوئید تا ببینیم به چه کسی برخورده! .. بگوئید تا مثل همیشه .. بدانم هستید .. بدانم بیست و نه نفری ک مرا دنبال می‌کنند، مرا می‌خوانند .. نظر می‌دهند و برای این وبلاگ و تمام احساساتی ک در آن ریخته ام، ارزش قائل اند .. 
+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
خانومی ...
۰۱ آبان ۹۴ , ۱۳:۰۰
سین بانو جان اینجا خونه تو هست ،ما ها هم مهمون هستیم .
میدونی یه روزایی کامنت ها هم باز ه ولی حرفی برای گفتن نیست ،امان از روزهایی که میایم و کامنت ها بسته س ، کل حرف ها یکهو توی ذهنمو میاد .
در هر صورت ما مهمونیم و تو مهمون نواز خوبی هستی  ...

پاسخ :

ممنونم خانومیِ عزیز .. خودت ک میبینی .. به وبت سر می زنم .. وقتی هم ک حرفی نداشته باشم فقط لایک می کنم .. نظراتت برام مهمه .. و همچنین نظرات بقیه .. وقتی می بینم کسی چیزی نمیگه .. خُب میگم نظرات بسته باشه بهتره .. ک اونموقع حداقل بگم خودم نظراتو بستم! .. میدونم .. گاهی واقعا حرفی برای بعضی پستها نیست ..
ممنونم از حضورت ک انرژی و انگیزه میده .. 
خانومی ...
۰۱ آبان ۹۴ , ۱۳:۱۹
عاشقتم سین بانو جان مهربان 💚💚💚💚💚

پاسخ :

لطف دارید مهربانوی عزیز :)
علی عاملی
۰۱ آبان ۹۴ , ۱۳:۲۴
الان طبق اتمام حجت کسی که بهش برخورده باید نظر بده؟ یا کسی که دنبال میکنه و برای این وبلاگ و تمام احساساتی که در آن ریخته شده ارزش قائله؟

البته من که بهم بر نخورده٫ دیروز تازه اینجا رو پیدا کردم٫ پست آخر رو دیدم٫ دیدم فلش پایین نداره٫ گفتم برای تنوع یدونه فلش پایینم بدم٫ البته من در قلبم فلشم بالا بود٫ فقط خیلی معمولی میشد همش فلش بالا میبود :/

پاسخ :

همه نظر بدن .. اگر دوست دارن ..
:/ .. تنوع؟ :| .. باز هم ممنون ک حداقل ابراز وجود کردید :)
علی عاملی
۰۱ آبان ۹۴ , ۱۳:۳۵
خب همش رو به بالا باشه مسخره میشه٫ بلاخره یکی هم مخالفت باید بکنه دیگه٫ نمیشه که همه با هم موافق باشن٫ زیادی رویایی عه!!
بعدشم٫ تفاوت جذابه٫ همه یه شکل باشن حوصله آدم سر میره.
احتمالا ۵۰۰ تا دلیل مزخرف بی ربط دیگه هم میتونم بیارم.. :))

به هر حال اینجا کاشانه شماست٫ ولی خب دلیل نمیشه من دیوونه بازی در نیارم ^_^

پاسخ :

:)
حرفی ندارم بگم :))
سلما ...
۰۱ آبان ۹۴ , ۱۴:۳۷
غمت تو سرم:)

بنویس برای دل خودت خواهری:-* 

پاسخ :

دور از جونت خواهری :-*
به روی جفت چشم‌هایی ک فقط مهربانی هایت را می‌بیند ..
RaCi naL
۰۱ آبان ۹۴ , ۱۴:۵۸
من جزء اون 29 تام که جدیدا دنبالت میکنم
نظر نمیذارم چون حس کردم تیپ شخصیتیمون بهم نمیخوره 
جزء یه مدل آدمایی هستی که وجودشون یه ساختار مشخصی داره و من کاملا بآشون آشنام 
منم اصولا عادتمه آدما رو از دور یه براندازی میکنم و اگه بهم میخوردن هی باشون معاشرت میکنم :دی
اگه نخورن و بعضا برام جالب باشن از دور سعی میکنم در جریانشون باشم
نوشته ـات هم با این که روتین ـه اما یه طعم شیرینی داره .
خوبه ، میخونمت :) اینم دلیل ـه ساکتی من :)

پاسخ :

ممنون .. هم بابت دلیل .. هم بابت خواندنم ..
جلیل !
۰۱ آبان ۹۴ , ۱۶:۵۲
سلام
ممنونم که مهمانم بودید.

پاسخ :

سلام
خواهش می‌کنم ..
میم بانو
۰۱ آبان ۹۴ , ۱۹:۲۸
آهنگ دایانُ دوس داشتم مرسی که گذاشتی

پاسخ :

:)
آوو کادو
۰۱ آبان ۹۴ , ۱۹:۴۹
دوست خوبم هرکاری که حالت رو خوب میکنه انجام بده:-))
بدون معامله!
وبلاگ مینویسیم که حالمون خوب بشه، نه این که ...

پاسخ :

آره .. خوب می‌کنه حالمو ..
آقای خاص
۰۲ آبان ۹۴ , ۰۰:۳۰
من هرکاری میخوام بکنم اول انتخاب میکنم بعدش از دوستام نظر میخوام... برام فرقی نمیکنه چه نظری میدن و آخرش همون کاری رو میکنم که انتخاب کرده بودم... نظر باز بمونه خب بهتره... ولی اینکه نظرات انقدر روت تاثیر بذاره خوب نیست...
جلیل !
۰۲ آبان ۹۴ , ۰۹:۲۱
خب منم بااجازتون درسته دوروزه باهاتون آشناشدم امانوشته هاتون دنبال می کنم.اجازه هست؟

پاسخ :

خواهش می کنم ..
وبگرد
۰۲ آبان ۹۴ , ۱۱:۵۳
سلام
جزو اون 29 نفر نیستم به ظاهر ، اما در باطن دنبال میکنم این وبلاگو
نظر هم نمیذارم معمولا خیلی کم
مخصوصا برای حرفهایی که خیلی به دل بشینه سعی میکنم چیزی ننویسم که لحن زیبای متن رو بهم نریزم
واقعیت مسلم اینه که اینجا کلش واس شماس ، میتونی اجازه بدی مهمونات هم حرف بزنن میتونی ندی ، اختیارش با خودته ، اما هرکی که حسش به حس حرفهات بخوره شک نکن دنبالت میکنه
از صمیم قلب آرزوی موفقیت برای خودت و قلمت

پاسخ :

ممنونم :)
رزا ..
۰۲ آبان ۹۴ , ۲۰:۴۰
(:  وبلاگ قشنگی دارین..
خوشحال میشم به منم سر بزنین
MehrA ML
۰۲ آبان ۹۴ , ۲۰:۴۰
سلـام عزیزِ دل :)
امدیم در را بسته بودید ذوقمان کور شد برای ابراز، جانی :)
ما که بهمان بر نخورده تازه لایک هم دادیـم برای تنوع ! :))
دنیـایِ تو قانون و قلمرو داره قانونش دلت است و قلمروش دلمـان :)
:))

پاسخ :

:)
فروردین دخت
۰۳ آبان ۹۴ , ۱۶:۵۱
میخونمت...چه کامنتا رو باز بگذاری چه بسته...خوندنی هستی سین بانو....

پاسخ :

ممنونم ..
خاتون بانو
۰۶ آبان ۹۴ , ۱۹:۴۳
آخ آخ دهنم آب افتاد.
به جان آن دو لپ نرم و نازک بچه ی نداشته ات :)

پاسخ :

:)
اِلـــــــــی :)
۰۷ آبان ۹۴ , ۱۷:۳۱
همیشه این درگیری وجود داره 
شاید جواب یه متن زیبا 
که حرف دله
یا
به دل میشینه
اون لبخندیه که به لب میاد!! که تو هیچ کامنتی جا نمیشه ...
منم یه مدت نظرات و بسته بودم ... ولی واقعیت اینه که اونایی که همراهن همیشه همــ ـراهــ ـن!!! خودم و درگیر آدم های در حال رفت و آمد نمیکنم!
من (^_^)
۱۳ آبان ۹۴ , ۰۰:۱۸
سلام
این "موهات" مارو کشوند به اینجا ولی کوو... :)
البته گیسوان احساست رو دیدم ;-)

خوشحال میشم بیای... 💖

پاسخ :

موهایم چپانده شده زیر شالِ احساساتی ک مُفت نمی‌ارزید ..

+ ...
من (^_^)
۱۵ آبان ۹۴ , ۰۰:۵۶
بدون بعضی احساسات زندگی خیلی پوچ میشه میدونی؟! حیف که این احساسات معمولا جای درستش خرج نمیشن...یعنی دست خودمون نیست...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان