363اُمین

عنوان انتخاب نکردن برای نوشته‌هایم، حالم را بهتر می‌کند و گاهی .. بدتر! .. مثلا اینکه وقتی بروی در فهرست مطالب وبلاگت و جای عنوان‌هایی ک فقط خودت معنایش را می‌فهمی، سه - چهارتا عدد ببینی، خوب است! ولی یک چیزش هم بد است .. مثل همین پست .. همین 363اُمین غمِ زندگی‌ام .. ک تعدادش را به رُخ‌ام می‌کشند ..



+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
یکی دیگر
۲۹ آبان ۹۴ , ۱۶:۱۱
آخه ناراحت شدم..:(

پاسخ :

ولی من خوشحالم ک هیچکس نوشته‌های من‌رو تجربه نکرده ..
علی عاملی
۲۹ آبان ۹۴ , ۱۶:۲۱
دیروز جالب بود

پاسخ :

معنی جمله‌تون رو نمی‌فهمم ..
علی عاملی
۲۹ آبان ۹۴ , ۱۶:۴۳
متن‌های دیروز به نظرم جالب بود

پاسخ :

آها .. مرسی
witch Aura
۲۹ آبان ۹۴ , ۲۳:۱۳
جای من و موهام باید میگذاشتی اسمش را غم شمار!
1
2
3
.
.
.
5464767456475676866665678768

پاسخ :

جالب میشه :)
بابا شاه
۰۱ آذر ۹۴ , ۲۲:۴۷
امان از نظرات ِ بسته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان