439اُمین

از بچگی پرخور بودم .. فرنی های مامان .. ماکارونی پر از روغن .. ته دیگ .. آلاسکا .. و حالا غم های تو ، عزیزه جان ..
+ ناتا .. من گرسنه ام ، بهش بگو غصه هاشو بده من بخورم ..

+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
۰۲ دی ۹۴ , ۱۳:۲۷
لایک

پاسخ :

:)
ممنون
علی . ج
۰۲ دی ۹۴ , ۱۵:۵۷
:((

پاسخ :

:)
چشم به راهم ...
۰۲ دی ۹۴ , ۱۷:۴۱
:((

پاسخ :

:)
پری بانو
۰۲ دی ۹۴ , ۱۸:۰۳
ناتا هم مریضی عصبی گرفت :))
من هم ایضا :| 

پاسخ :

:)
برناردینیو
۰۳ دی ۹۴ , ۲۱:۱۷
چه وبلاگ خوبی داری ، با تبادل لینک موافقی؟

پاسخ :

ممنونم، لینکهارو غیرفعال کردم ولی مدتیه ک اسم وبلاگ شمارو در قسمت "خواندنشان چسبید" وبلاگم قرار دادم .. :)
برناردینیو
۰۳ دی ۹۴ , ۲۲:۲۲
صرفا جهت مزیح گفتم و الا من که میدونم منو لینک کردی و من نه :) دیدم نوشته بودی خیلی بدت میاد ازین چیزا گفتم یکم رو عصابت قدم بزنم.

بعله قبلا خواندنشان چسبیدتان رویت شده ، ایده چسبوندن تیکه های وبلاگها به هم جالب بود

پاسخ :

ممنونم ..
یکی دیگر
۰۵ دی ۹۴ , ۰۰:۵۴
حالا عکسه چ ربطی داشت؟؟؟؟

پاسخ :

عشق .. وابستگی .. محبت .. واضح نیست؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان