456اُمین

باید دلت برای من می‌سوخت وقتی که خودآزاری هایم را می‌دیدی ..

باید دلت برای من کباب میشد همان وقت ک می‌دیدم آنلاین شده‌ای و به آب ، آتش ، خاک و تمام عنصرهای جدول مندلیف می‌زدم  و برایت تکست می‌فرستادم و جوابم را نمی‌دادی ..

باید دلت برای من می‌گرفت وقتی هرکاری می‌کردم تا خوشحال باشی ..

باید دلت برای من جزغاله می‌شد وقتی کیک تولدت را مقابلت قرار دادم و نگاهت پیِ من نبود ..

باید دلت ..

باید دلت این وسط یک کاری می‌کرد .. 


پ.ن: نصف شب ها آنی اما خب چرا ؟! / با همین پرسش هلاکم می کنی 

نصف شب... با کی ولش کن بگذریم / تا که می پرسم بلاکم می کنی ! 



+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
خارج ازچارچوب
۰۹ دی ۹۴ , ۲۰:۰۱
هه! کاش ما هم نگران بلاکش بودیم ...
دیگه تموم شد رفت، برای همیشه ...

پاسخ :

"یه پایانِ تتلخ بهتر از یه تلخیِ بی پایانِ" .. درسته؟ یا نیست؟
خارج ازچارچوب
۰۹ دی ۹۴ , ۲۰:۲۰
نه! اصغر فرهادی گولمون زد با این جمله.
تلخی یه پایان تلخ، تا همیشه با آدم می‌مونه ...

پاسخ :

درسته، تلخی‌اش مثلِ خوردن یه تیکه کوچیکِ شکلاتِ تلخ باهات همراهه ولی می‌ارزه به اینکه همیشه پا در هوا باشی ک "آخرش چی میشه؟"
اسطوخودوس سبز :))
۰۹ دی ۹۴ , ۲۱:۰۱
من همون جمله ای که بالایی گفتینو به خودم گفتم !
و الان از همه چیز راضیم :)))
فق یکم دلتنگیه گاهی 

پاسخ :

"گاهی" ..
مطمئنی ک فقط "گاهی"؟
وبگرد
۰۹ دی ۹۴ , ۲۳:۱۹
راست میگی
نه، راست میگی

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان