464اُمین

کاش دوست داشتنِ من هم، مثل سربازی برایت واجب بود ..


+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
خارج ازچارچوب
۱۷ دی ۹۴ , ۰۱:۴۳
می‌گن در مثل مناقشه نیست!
این کاش رو هم اضافه می‌کنیم که کاش برای تموم شدنش روزشماری نکنی!

پاسخ :

تموم شدنِ چی؟
یکی دیگر
۱۷ دی ۹۴ , ۰۹:۳۰
واجب است خواهرم قصه چیز دیگریست، ما کافر شده ایم...
عرفـــــ ـــان
۱۷ دی ۹۴ , ۰۹:۴۸
کاش ...

پاسخ :

شما که خودتون پسرین .. این { کاش ... } یعنی دوست دارید دوست داشتن برای شما واجب بشه؟
😎😎😎BAHAR 😎😎😎
۱۷ دی ۹۴ , ۰۹:۵۸
😔😔😔
چشم به راهم ...
۱۷ دی ۹۴ , ۱۰:۰۳
زیبا..

پاسخ :

{ گـُل }
پری بانو
۱۷ دی ۹۴ , ۱۱:۱۹
:)

پاسخ :

:(
عرفـــــ ـــان
۱۷ دی ۹۴ , ۲۲:۵۵
نه خب دوست داشتن به دختری که دوستش دارم واجب بشه !!
مگه نمیشه ؟ :/

پاسخ :

خب وقتی دختری رو دوست دارین دیگه نیازی ب اجبار نیست ک !
فکر کنم، نمیشه :دی
:)
وبگرد
۱۷ دی ۹۴ , ۲۳:۱۸
واجبه
اما شاید چون گاهی تنبیه و اضافه خدمت نداره فراموش میشه
معافیت هم داره؟

پاسخ :

اگه مردِ عمل نباشی و جربزه‌اش رو نداشته باشی، آره .. معافیت هم داره ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان