468اُمین

هر سال ک دعوتت می‌کنم و هر سال که نمی‌آیی .. هر سال ک منتظر تبریک توام و هر سال ک تبریک نمی‌گویی .. هر سال ک فکر می‌کنم امسال چه چیزی برایم نمی‌خری و هر سال ک یادت نیست .. هر سال ک روز تولدت ذوق دارم و دیوانگی‌ام گل می‌کند و آنرا از ساقه‌اش می‌کنم و با یک کتابِ کادوپیچ شده و یک گل ک از دیوانگی‌ام کنده‌ام منتظر می‌مانم در اعماقِ خیالم و هر سال ک سر قرارِ یک نفره‌ام نمی‌آیی .. هر سال ک بزرگتر می‌شوم و هر سال ک نمی‌بینی‌ام .. هر سال ک آرزو می‌کنم ، لبخند عاریه‌ای از لبهای پر از خنده درون عکست بر می‌دارم و روی نقابم می‌گذارم ، مامان در چشمانم شمعی روشن می‌کند ک برقش را بقیه می‌بینند و پارافین‌های ذوب شده‌اش آخرِ شب بیرون می‌زند ، بادکنک‌هایی ک پر می‌شوند از بازدم‌ای ک پس‌اش یک دمِِ پر از آه است و برای حافظ آبرو دو دستی دیوار را می‌چسبند و لبخند می‌زنند و آخرِ شب با یک سوزن خودکشی می‌کنند ، کیک‌ای ک با خودم قرار گذاشته بودیم هر سال ب سلیقه تو باشد ، مبلی ک رویش می‌نشینم و کادوهایی ک جای تو را اشغال کرده‌اند و  بهشان اخم می‌کنم ، مامان ک فکر می‌کند روزش را یادم نمی‌ماند و با خاموش کردنِ چراغهای این خانه سورپرایزم می‌کند ، خواهری ک شلوغ می‌کند .. دستم را می‌کشد تا برقصیم و دختری ک رقصیدن را از یاد برده و کیک و تمام بند و بساطش را دو دستی تقدیمِ پسربچه‌ای می‌کند ک عاشق تولد است و ..  هر سال‌ای ک نیستی .. نبودی .. و نمی‌آیی .. هر سال‌اش، غم‌ام باد .. آه‌ام باد .. حرامم باد .. و شاید، بخاطرِ نگاه منتظر مامان .. مبارکم باد .. 


پ.ن1:

من صادقانه روز تولدم بغض می‌کنم ..

پ.ن2: 

19 دی ماهِ همان سال .. ساعت دهُ نیمِ روز دوشنبه .. گریه کردم و متولد شدم ..



+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
خانومی ...
۱۹ دی ۹۴ , ۱۰:۳۵
من روز تولدم گریه نمیکنم ولی وقتی میبینم کسی منو یادش نیس دلم میگیره ...
تولدت مبارک بانو .انشالله زندگیت همیشه عالی و حالت همیشه عالی تر باشه 

پاسخ :

من از اول صبحش دلم می‌گیره .. بقول عباس معروفی :  کاش تولد من هم می ماند برای بعد ، به کجای دنیا بر می خورد ؟
ممنونم خانومی :) همچنین :)
{ گـُل }
اسطوخودوس سبز :))
۱۹ دی ۹۴ , ۱۰:۴۳
امروز 19 دیه ؟ والا تمام روزهام بهم ریختس!
بانو جانم 
قشنگ ترین عاشقانه نویس 
تولدت مبارک :*

پاسخ :

بلی :)
اختیار دارین :) .. ممنونم خانوم :)
{ گُـل }
ثمین س.ن
۱۹ دی ۹۴ , ۱۰:۵۳
لذت بخش ترین اتفاق اینه که ثانیه به ثانیه خانوم تر شدنت رو میبینم...

+ تولدت مبارک فرشته ی مهربونم

پاسخ :

:)
مرسی خواهرِ گلِ من { قلــب }
پری بانو
۱۹ دی ۹۴ , ۱۰:۵۳
نمیدونم بگم تبریک ؟!
این زندگی ارزشش رو داره ؟
:)

برای من که لبخندید !
و گاهی بغض رو به روی مانیتور

پس ... حداقل برای ما 
مبارک سما بانو :) 

پاسخ :

هر سال روز تولدم شمع های بیشتری برایم اشک می ریزند {احسان پرسا}

خداروشکر ک برای شما لبخندم و فقط برای خودم، آه ..

خیلی ممنونم {گُل}

زهرا .ی
۱۹ دی ۹۴ , ۱۱:۱۱
آخی عزیزم :*
تولدت مبارک گلی :)

پاسخ :

مرسی :)
{گُل}
چشم به راهم ...
۱۹ دی ۹۴ , ۱۱:۳۹
مبارک باشه
:))

پاسخ :

ممنونم :)
{گُـل}
ملکه شیشه ای
۱۹ دی ۹۴ , ۱۱:۵۴
سما ؟ تولدت مبااارک دختر : ****
+
اینکه روز تولد بیشتر از هروقت دیگه ای نبودن " او " به چشم میاد ی حقیقت تلخ غیر قابل انکاره . اما اگه "او" نیست آدم های دیگه ای هستن که برای ی منحنی پرانرژی و کشدار روی صورت ما روزها و شب های طولانی فکر میکنن و زحمت میکشن و تلاش میکنن.اگه اویی هست که اشک روانه ی گونه های ما کرد او های دیگه ای هستن که همه ی آرزوی زندگی شون لبخند ماست . چرا بخاطر داشتن  این همه او نخندیم و شاد نباشیم و دنیا رو توی مشت مون نبینیم و فقط بخاطر یک او به چشم هامون اجازه ی تر شدن بدیم ؟ 
پاشو برقص و اتفاقا هرسال زیباتر برقص و شادی کن . بخاطر آدمی که نیست غصه دار باشیم و بخاطر آدم هایی که هستن شاد نباشیم ؟ انصافه آخه ؟ : )
بخند بخند زود زود زود : * * * *

پاسخ :

جونم؟ .. مرسی گلم :)
درسته ولی .. فقط مسئله { او } نیست .. بازتابهای خیلی زیادی هم داره .. و این { او } هیچوقت در زندگیِ من نبوده .. و از این بابت خیلی خوشحالم و از قوه تخلیم، راضی!
ممنون گلم بابت حرفهات .. 
بفرما:
D:
{گـُل}
وبگرد
۱۹ دی ۹۴ , ۱۲:۱۵
الآن من دچار یک دوگانگی فلسفی شدم:|
یعنی میخوای بگی امروز تولدته؟
یعنی ما باید بهت تبریک بگیم؟
یعنی تو باید خوشحال باشی و برامون کیک برش بزنی؟
نمیشه یکم برف شادی مجازی رو سر وبلاگت بپاشیم؟
میشه یکم شادی برات کادو بیاریم؟
میشه بگیم تولدت مبارک؟
نمیشه؟ میشه هااااا :)

شکلات کیک بیشتر باشه لطفا:|

پاسخ :

چرا دوگانگیِ فسلفی؟ همه چیز رو ک خودتون گفتید :)
میشه .. میشه .. :)
حتما :) وقتی همه چیز مجازیه چرا ک نه؟ صدتا کیک هم میخرم :|
بانو ف تک نقطه
۱۹ دی ۹۴ , ۱۲:۵۴
هوم... 
گمونم یه چیزی توی دلم لرزید... مور مور شد... 

تولدت 
همون مبارک... :) 

پاسخ :

خوب یا بد؟ .. امیدوارم یاد خاطره‌ای کسی رو ننداخته باشم .. یا گذشته .. یا هر چیزی ک باعث عذاب بشه ..
:) .. مرسی :)
witch Aura
۱۹ دی ۹۴ , ۱۴:۰۷
هی سما
اونقدر غم داشت که رفتم و رانندگی در مستی را پلی کردم...

پاسخ :

وقتی ک زندگی یه تئاتر مزخرفه ..
خواب زده
۱۹ دی ۹۴ , ۲۲:۵۲
تولدت خیلی خیلیییییی
مبارک :-))))))))
+
گاه بادویدن به سمت کسی
نفسی برای ماندن  در کنار او نخواهی داشت:-~

پاسخ :

ممنونم { گـُل }
+ برای بعضی آدمها همینکه یک دم هم کنارشون باشی، کافیه ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان