470 اُمین

قبل از خواندنش، غمگین ترین آهنگت را پلی کن ..
حالا بخوان ..
شاید جنس نخمان خوب نبود .. صدبار ب مامان گفتم از این نخهای آبکی نخر .. نخ باید مشکی باشد .. ضخیم .. مثل نخهای لحاف دوزی .. تا وقتی ب دستم می دهی و دور انگشتم می پیچانمش،ردش روی دستم بماند و سرانگشتم سرخ شود .. نخ باید طوری باشد ک وقتی ب انگشت دست خدایت بستی تا یادش بماند ، تو هم هستی .. آنرا ببیند .. بی رنگ و آبکی نباشد .. ک وقتی گره اش زدی ب نخ خودت و دیدی انگشتت دارد سرخ می شود ، بدانی دور شده .. [ بغلم کن ک خدا دورتر از این نشود ] .. مادر .. جنس نخت خوب نبود،چرت بود .. صدبار گفتم از مغازه کنار خانه قدیمی مامان بزرگ خرید نکن .. اول انگشتم سرخ شد .. بعد ردش را گم کردم .. و حالا ک مدت هاست با سرانگشت خون مرده ام ب دنبال خدایی می کردم ک قرار بود فاصله اش از سرخ شدن انگشتانم بیشتر نشود .. چ رسد ب خون مردگی سرانگشتم، آتش درون چشمانم، گونه های داغ از تبم و دستان سرخم .. اگر کسی را دیدید ک یک نخ بی رنگ ب انگشتش بند شده و دور می شود، پیشانی اش را ببوسید .. خدای من است ..

پ.ن: این پست رو خیلی زیاد بخونش .. خیلی زیاد .. 
پ.ن2: ناتا .. چسب زخم داری؟
+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
😎😎😎BAHAR 😎😎😎
۲۰ دی ۹۴ , ۱۶:۳۴
....
پری بانو
۲۰ دی ۹۴ , ۲۲:۱۰
این پست رو خیلی خوندم بانو !!

شاید باید دور گردنت ببندی
اون وقت میفهمی از رگ گردن بهت
نزدیک تره ... !!

پاسخ :

ممنونم !
+ شاید ..
اسطوخودوس سبز :))
۲۱ دی ۹۴ , ۱۰:۴۷
فکر کنم نخ من پاره شده :)

پاسخ :

انقدرها هم ناامید نباش خانوم .. شاید وقتی سرانگشتت خون مرده شد، برگرده ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان