472اُمین

بغض ک می کنم، مامان ساندویچ نون و پنیر و گردو پیشنهاد می کند همراه یک فنجان چای شیرین .. در حدی ک سکته کنی .. و حالت خنده دار و ناراحت کننده ات برای همیشه روی میز آشپزخانه بماند .. چای شیرین و نون و پنیر و هر پرخوری باکلاس و بی کلاس دیگر، کلی رمز و راز دارد .. چپاندن لقمه ی ده برابر اندازه ی دهانه کسی را ب حساب هیچ چیز جز حاله خرابش نگذارید ..
+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
خانومی ...
۲۲ دی ۹۴ , ۲۲:۳۵
مادر ...
siperisk ...
۲۲ دی ۹۴ , ۲۲:۴۲
شاعر ها و نویسند ها از نوشته هاشان نان نمیخورند که اگر میخوردند کافکا از گرسنگی نمی مرد
با توجه به مطلب سمت چپ وبلاگ
پری بانو
۲۲ دی ۹۴ , ۲۲:۴۸
میپره تو گلو !
و چشمت پر از خاطره میشه ...
دختری درمِه
۲۲ دی ۹۴ , ۲۲:۵۵
اهوم...

چشم به راهم ...
۲۳ دی ۹۴ , ۱۰:۲۵
ما که عصبانی بشیم یا حال ندار و هر چی، فقط می خوریم :/

پاسخ :

:))
من گاهی، هیچی نمی‌خورم ..
وبگرد
۲۳ دی ۹۴ , ۱۴:۱۳
نون و پنیر و گردو بهونست، اون ساندویچ هرچیزی توش باشه حالتو خوب می‌کنه، چون کسی برات درستش کرده که نیازی به اثبات عشقش به تو نداره، دعواتم کنه توش عشقه
حالا غمهاتو روی میز آشپزخونه جا گذاشتی؟

پ.ن: هوس نون و پنیر و گردو کردم اما فعلا تو محل کارمم نمیشه:|

پاسخ :

"حالا غمهاتو روی میز آشپزخونه جا گذاشتی؟" .. این جمله چقدر قشنگ بود .. 
+ :)
ثمین س.ن
۲۳ دی ۹۴ , ۲۰:۴۰
من اینو میفهمم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان