سالِ نو مبارکتان / 518اُمین

یا تو می‌مانی و بهار می‌شود .. یا می‌روی و لباس عیدم را میزنم به دیوار مهربانی که هیچ بهاری را بی تو نمی‌خوانم .. 


پ.ن: دعایمان کنید کنار سیبِ سرخِ هفت سین‌تان ..
+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
خواب زده
۰۱ فروردين ۹۵ , ۰۹:۳۶
خیلی خوب بود این 
سال نوتون مبارک 
سال خوبی داشته باشی:-)

پاسخ :

ممنونم ..
همچنین :)
Faber Castel
۰۱ فروردين ۹۵ , ۲۰:۴۶
سالهاست زندگی برای من پاییزه، هر روز و هر ثانیه اش :)

پاسخ :

یه پاییز سرد و ..
وبگرد
۰۱ فروردين ۹۵ , ۲۱:۱۹
سال نـــــــــوتون مبارک
دعا می‌کنم یه معجزهٔ قشنگ براتون اتفاق بیفته
چیزی که از ته دل دوستش دارین براتون پیش بیاد
به شرطی که اتفاق خوبی باشه :)

پاسخ :

همچنیــن :)
واقعا ممنونم :)
نیلوفر قاسمی
۰۲ فروردين ۹۵ , ۱۰:۵۳
بهارت مبارک آسمونیه من♥

پاسخ :

مرسی عزیزِ دل ♥
مه ناز
۰۳ فروردين ۹۵ , ۱۰:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آخی چه عکس قشنگی، 
عیدتون مبارک :) 
صد سال به این سال ها.. 

******************************
*************

پاسخ :

ممنونم :)
همچنین ..
علی ...
۰۶ فروردين ۹۵ , ۱۱:۴۶
چند وقتی بود یه وبلاگ خاص و قشنگ ندیده بودم!
البته نکته اینجاست که خیلی وقت پیش فالو کردم ولی هیچ وقت حال خوندن پست هاتون را نداشتم(کلا در مورد همه ی وبلاگ هایی که دنبال میکنم!) xD
قلمتون پایدار...!  :)

پاسخ :

خیلی خوبه! :)
ممنونم ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان