آسمون به زمین اومد، با من ..

ما معمولیا انقدر به اشتباه فکر کردیم کسی ازمون خوشش میاد که اگه یه روزی واقعا کسی ما رو دوست داشته باشه، اونقدر انکار میکنیم تا باورمون نشه ..
اگه یه معمولی بی زرق و برق رو دوسش داری، بهش بگو ..
+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
ملیکا
۰۵ اسفند ۹۶ , ۰۰:۱۴
من...یه معمولی بی زرق و برقم...فک کنم باشم...اونقد معمولی که ناز کردنم بلد نیستم،که هیچی بلد نیستم پیش اونی که دوسش داشته باشم،اونقد بی زرق و برق که آدما خسته میشن ازم...همه...خسته میشن...حالا من باور نمیکنم که یه نفر بتونه دوسم داشته باشه،نمیتونستم باور کنم...هنوزم نمیتونم باورکنم دوسم داره،انقد نتونستم باورکنم که دست از دوست داشتنم کشید...دیگه دوسم نداره...راستش به نظرم هیچوخ دوسم نداش...کاش بشه آدم معمولیارو هم دوس داشت...بهشون ثابت کرد...و کنارشون موند....

پاسخ :

همین دست کم گرفتن خودمون، ما رو به فنا میده..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان