783

دلم سنگینه این روزا

که از بس غصه‌تو خوردم

همین الان یکی بازم

واسه افسردگیت خوردم


سرم درد می‌کنه، گیجه

همش عُق میزنه، سرده

ببین بازم نبودِ تو

با دنیامون چیکار کرده ..


ببین بازم نبود تو

شده سیلیِ این دختر

کی میگه این بشر شاده؟

شده این روزا مظلم‌تر


هنوزم می‌زنی عینک؟

هنوزم روی موهاته؟

سرِ صُب می‌کشی سیگار؟

تو خونه دمپایی پاته؟


دلم غمگین و بیحاله

ببین حالِ دلم زاره

به خدا حتی دکتر هم

میگه این نظرو داره


باشه رفتی ولی بی تو

هنوزم زندگی دارم

هنوزم شب .. هنوزم روز

هنوزم بغض می‌کارم 


| سما سعیدی نیا |


+ نوشته شده در ساعت توسط خانوم سه حرفی | نظر بدهید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
من نه شاعرم نه نویسنده . نه می‌شوم . شاعرها و نویسنده‌ها از همه‌چیز می‌نویسند . از همه‌چیز می‌نویسند و از نوشتن‌شان نان می‌خورند . من امّا فقط از تو می‌نویسم . فقط از تو می‌نویسم و با نوشتن‌ام خون دل می‌خورم .

{ فرشید فرهادی }


atata.s@yahoo.com
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان